skip to Main Content
22 720 18 23 biuro@impolex.com.pl Godziny otwarcia: Pon. - Pt. 9:00 - 18:00, Sb. 09:00 - 13:00

Najczęściej zadawane pytania

Czy wystawiają Państwo fakturę VAT?

Tak, wystawiamy fakturę VAT, jednak dowodem zakupu może być również paragon.

Dlaczego sprzedajecie Państwo tylko dwie marki opon

Wieloletnia współpraca z markami Nokian i Toyo, utwierdziła Nas w przekonaniu, że opony tych firm dają gwarancje nienagannej jakości oraz niezawodności na drogach. Dzięki temu, bez jakichkolwiek obaw i z czystym sumieniem możemy je Państwu polecić.

Czy w sklepie stacjonarnym mogę zapłacić kartą?

Oczywiście. Istnieje możliwość płatności kartą.

Czy zrobić gdy nie ma dostępnych w sklepie opon w rozmiarze, który mnie interesuje?

Pomimo, iż staramy się, aby nasza oferta była zawsze aktualna, zdarzają się przypadki chwilowych braków magazynowych. W takim przypadku, prosimy o kontakt i dołożymy wszelkich starań sprowadzić dany towar do magazynu lub przedstawimy inną ofertę, dzięki którym postaramy się sprostać Państwa oczekiwaniom.

Jak mam znaleźć odpowiednie dla mojego auta opony lub alufelgi?

Aby najtrafniej dobrać opony lub felgi do swojego samochodu możecie Państwo skontaktować się z Naszym konsultantem zarówno mailowo jak i telefonicznie.

Od kiedy naliczana jest gwarancja na zakupione opony?

Datą rozpoczęcia okresu gwarancji zaczyna się od daty produkcji opon.

Czy jest różnica między oponami Nokian produkowanymi w Rosji od tych produkowanych w Finlandii?

Firma Nokian przykłada dużą wagę do jakości swoich produktów, dzięki czemu wszystkie zakłady produkujące opony tej marki muszą spełniać te same standardy jakości. Dlatego też, nie ma żadnych różnic, pomiędzy oponami wyprodukowanymi na terenie zakładu w Rosji oraz zakładami w Finlandii. Dodatkowo zakład w Rosji posiada jedną z najbardziej nowoczesnych linii produkcyjnych w Europie.

Back To Top